zondag 16 december 2012

6 Tips Voor Mooie Nagels




Mijn nagels breken de laatste tijd altijd heel snel af. Dus ik wou ik wat maniertjes zodat ze minder snel afbreken, en ook dat ze sneller groeien voor als ze afbreken.
Hier dus een paar tips voor je nagels mooi te houden!


1. Als je nagels vaak breken kan het dat je nagels niet genoeg voedingsstoffen hebben. Je kan dan een voedende nagel olie kopen (ik heb er een van herome). De olie zorgt ervoor dat de nagels weer mooi worden! Je nagels groeien ook sneller door de olie.

2. Het kan ook dat je last heb van verkleurde nagels. Dit gebeurd als je vaak je nagels lakt, maar zonder basecoat. Ik probeer zelf altijd basecoat te gebruiken, dit help en tegen verkleuren en tegen scheuren van nagels! (ik heb een basecoat van OPI)

3. Na het knippen zijn je nagels nog soort van "open" er kan sneller vuil letterlijk in je nagel komen. Als je je nagels na het knippen even vijlt, worden je nagels dichter, en kan er geen vuil in komen!

4. Als ik droge handen heb, gebruik ik altijd handcrème. Ik gebruik een handcrème van de kruidvat. Deze handcrème is ook voedend voor je nagels, hierdoor groeien ze sneller en scheuren ze natuurlijk minder snel!

5. Je kan ook een nagelverharder gebruiken, hierdoor breken je nagels minder snel.

6. Nagellak remover zonder aceton gebruiken kan ook helpen. De aceton is niet goed voor je nagels. (ik gebruik zelf een remover van Idyl, hier zit geen aceton in)

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben!
Xx

1 opmerking: