dinsdag 17 juli 2012

Review ~ Christina aguilera Luchtje + Shower gel


Al een tijdje terug heb een een setje gekregen van het merk Christina Aguilera. Met daarin een luchtje en een shower gel. Lees verder voor een revieuw over deze 2 producten !!!






Het luchtje en de shower gel hebben allebei het zelfde printje op de verpakking. Het ziet er uit als een kant, en ik vind het echt super leuk staan. Op het luchtje zit nog een strikje. Dat staat echt super cute, en maakt het helemaal af. Het past er ook echt bij!!



De geur omschrijven ben ik super slecht in, dus dat doe ik maar niet. Want dan verwacht je weer iets heel anders. Maar het is wel een strek luchtje. Ik zelf vind hem super lekker en ga hem vaak dragen. Hij spuit met een zachte straal, maar wel genoeg geur. Er zit meer op dan dat je voelt. Het is een Eau de parfum, en er zit 15 ml in. Hij blijft over het al gemeen best lang zitten!! (Kijk tussen de beauty tips van gister hoe een luchtje nog langer blijft zitten)




De douche gel vind ik ook super lekker ruiken. Hij ruimt natuurlijk hetzelfde, maar er zit toch zo'n apart douche gel geurtje aan. (wat alle douche gels hebben) Het is een doorzichtige douchegel en hij brengt gewoon goed/normaal aan. Er zit 150 ml in, dus ik kan er lang mee doen. Ik vind hem eigenlijk zonde om te gebruiken, want ik heb nog heel veel douchegels staan, en hij ruikt zo lekker. Dus ik zou het heel erg zonde vinden als hij op gaat. Maar ja, daar zijn ze voor. Ik heb hem natuurlijk nog niet zo lang. Maar ik doe hem bijna alleen maar op, als ik zeker weet dat ik de volgende dag het luchtje op doe. En dat is vaak met een schoolfeest of zoiets. Ik vind het een goede shower gel, en de geur blijf je best lang ruiken en is ook erg lekker. 
Het is niet een heel duur pakket, en ze zijn ook los van elkaar verkrijgbaar. Je hebt ze bij vele drogisterijen zoals: kruitvat, trekpleister etc. 
Het setje kost rond is als het goed is €21,00 dat is dus niet duur, voor 2 producten. Ik vind ze super lekker en zeker een aanrader!
Hopelijk vonden jullie dit een leuke review, en laat een reactie achter bij de comments/opmerkingen als jij nog een vraag of opmerking hebt!! Alvast bedankt x
(wij vinden het erg leuk als je een reactie achter laat!! xoxo) 

2 opmerkingen: