vrijdag 10 augustus 2012

Elf bestelling


Een paar dagen geleden heb ik (Roos) een bestelling bij ELF gedaan. Nu is het binnen en wil ik graag ana jullie laten zien wat ik heb besteld. Veel lees plezier x


Ik vind het altijd super leuk om dozen te openen en alles eruit te halen. Dus ik was helemaal blij toen ik mijn bestelling binnen had. Onderin zat een roze papiertje en dat vond ik wel leuk staan.
Op de foto lijkt het alsof er maar 2 dingen in zitten. Maar onder het oogschaduwpalette zitten nog een paar dingetjes.




Laat ik dan maar beginnen met het oogschaduw palette. Als eerste vind ik de verpakking al super leuk. Je ziet niet alle kleuren van het pallette, maar wel bijna allemaal. Ik vind de kleurtjes er omheen ook gewoon super leuk staan. Dan het palette zelf. De buitenkant vind ik heel mooi. En de kleuren vind ik ook te gek. In elke rij staan kleuren die bij elkaar passen. Hier komt zowieso nog een revieuw over.




Dan heb ik 4 kwasten besteld. Een stippling brush, een kwast voor in de crease, een bleding brush, en een oogschaduw kwastje. De blendingbrush is helaas kleiner dan ik dacht, maar dat maakt me niet zo heel veel uit. Ik vind dat ze in een mooi hoesje zaten en de kwasten zien er ook goed uit. W
Ik weet niet of hier een revieuw over komt. 




Dan heb ik nog een oogschaduwbasis en een lipgloss. Zien er allebei wel goed uit. en ook leuk verpakt. Als je goed kijkt zie je een scheur bij de oogschaduwbasis, dat heb ik zelf gedaan. Omdat ik hem al open maakte voordat ik een foto had gemaakt! Dom En de schaduw bij de lipgloss kreeg ik niet weg. Anders werd de foto heel lelijk. 




Dan als laatste een concealer. Ik heb de medium gekozen. Omdat de lichte er op internet erg licht uitzag en ik word snel bruin en houd dat in de winter ook nog. Dus dit zag er iets beter uit. maar toen ik het pakketje kreeg leek hij erg donker. Tot ik hem eruit haalde. Ik weet niet of het de goede kleur is. Maar dat ga ik nog snel testen! Er zit hopelijk wel een goede kleur bij. Vast wel.

Dit was het dan weer. Mijn bestelling. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk. En laat even een reactie achter van welke producten jij een review wilt!! 

Wij vinden het erg leuk als je een reactie achterlaat. Maakt niet uit wat erin staat x

4 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen allemaaal xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was toch die site die ik had late nzien een keertje?
    (:
    Leuke makeupp

    x Lene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja kan wel, weet niet of je die heb laten zien? Maar kan wel... x

      Verwijderen