woensdag 8 augustus 2012

OOTD #1 ~ Roos


Vandaag een OOTD van Roos. OOTD betekend ook wel Outfit Of The Day. Dus de outfit die ik vandaag aan heb. Ik had in een vorig artikel beloofd om wat kleding stukken in een Outfit Of The Day te doen. En hier is hij dan. De oufit met de beloofde kledingstukken. Veel leesplezier.

Het is gewoon een dagelijkse look, voor zowel warm als koud weer. Natuurlijk niet heel warm of heel koud, maar gewoon gemiddeld.


Als eerst het shirtje. het is een lila paars hempje, en het komt van de primark. Het is een hempje, en heeft dus geen mouwen. Ik draag het vaak, en ik vind het een super leuk hempje, lekker casual. En vooral de kleur vind ik geweldig. Paars is natuurlijk mijn lievelingskleur, en het staat leuk bij deze broek.

Dan het vestje. Ook van de Primark. Het is een simpel zwart vestje met knoopjes. De knoopjes doe ik niet vast, want dat vind ik beetje tuttig staan. Maar dit vind ik wel leuk staan.

Dan de broek. De broek komt van de H&M en is mintgroen <3. Super mooie kleur. En de broek zit ook nog is erg lekker. Hij is best wel skinny en daar houd ik ook wel van. Ik ben erg blij met deze broek. Love it

Dan de ketting. Deze komt van de Zeeman ofzo. Hij was als het goed is maar 3 euro en voor het geld kon ik hem niet laten liggen. Ik vind kettingen met grote harten eraan meestal wel leuk. En deze ook. Het is een bronze ketting en dat vind ik altijd wel wat hebben. Ik vind alleen dat het stinkt...

Dan mijn armbandje. Het is zo'n Jezusarmbandje maar dan in het paars. Meestal zie je ze in het bruin of zwart en ik heb hem in het paars. Ik vond hem wel goed bij deze outfit passen. Hij komt van een markt, maar ik heb geen idee welke...


En als laatste mijn schoenen die je niet op de eerste foto kan zien. En op de tweede foto niet heel goed.  Daarom maar een aparte foto. Mijn Paars geblokte vans. Met neon groene veters. De Vans komen van Zalando, en de veters van een heel goedkoop winkeltje waar ik ze voor €0,80 heb gekocht. Het was gewoon voor de grap met vriendinnen, maar ik vind het wel grappig staan. Het is heel fout en dat vind ik juist wel leuk. Of de foto zitten me veters een beetje raar, maar in het echt zitten ze beter.

Dit was het dan weer. Hopelijk vonden jullie het leuk. En er zullen nog wel vaker Outfit Of The Day's komen.
Wij vinden het erg leuk als je een reactie achter laat x

Ps: Bij de reactie's kan je ook alleen je naam invullen en URL hoeft niet persé... alleen als je een eigen site hebt.
Alvast bedankt x

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Wij volgen je nu met bloglovin'

    Nathalie
    Misschien vind je onze giveaway wel leuk!
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk
    en ga ook eens kijk op mijn site
    beautyworlds.webnode.nl

    BeantwoordenVerwijderen