dinsdag 7 augustus 2012

Safari Nagellak


Eergister ben ik een dagje naar een vriendin, die op vakantie in Limburg is, geweest. Ze staat op een camping en  daar was elke zondag een kleine markt. Ik kwam dus precies op de goede dag. Ook was er een hele make-up kraam. De make-up zag er allemaal erg goedkoop uit, maar bij de nagelproducten heb ik wel wat leuke dingen zien staan. Waaronder nagellak van het merk Safari. Misschien kennen jullie het al, misschien ook niet. Maar ik had het volgens mij al eerder op een andere markt gezien.
Er waren best wel wat kleurtjes, en ik heb er 2 genomen.



Een Neon groen en een Neon geel lakje. Ik vond ze super stoer en ik houd heel erg van felle kleurtjes, en al helemaal van neon kleuren. Je had ook nog Neon roze en Neon oranje, maar roze nagellak heb ik al heel veel en oranje draag ik niet zo vaak. En ik moet minder nagellak kopen, dus heb ik die niet genomen.


De neon geel ziet er in het potje heel erg fel uit, maar op je nagels iets minder. Aan het begin plakte de nagellak heel erg, en leek hij een beetje dik. Het was waarschijnlijk zo'n fabrieksfoutje want iemand anders had hem ook en die waren wel gewoon prima. Nu is hij al iets minder dik en doet hij het beter. Ik heb hier 2 lagen aan gebracht. Maar ik doe er altijd best wel dikke lagen op dus met normale lagen worden het er zo'n 3 á 4. Want het word pas echt een felle lak als er veel op zit. De dekking is dus niet heel erg goed. Maar het kan er mee door.


De groene lak ziet er in het potje best wel fel uit maar minder dan de geel. En dat is hij ook. Deze nagellak is niet dik, en ook niet plakkerig. En werkt juist heel fijn. Zo zijn de meeste lakjes, dus de gele daar is gewoon iets mis mee. Deze dekt iets beter, maar dat heb je ook meestal met gele kleuren. Die dekken minder goed. Deze is na 2 á 3 gewone lagen al goed gedekt. Ik vind het een super mooie kleur. Ik ben altijd bezig met het zoeken naar de perfecte groen. Want mijn groen van essence is uitgedroogd, en die was echt super mooi. Deze lijkt er totaal niet op maar hij is wel super mooi. Dat mijn perfecte groen misschien toch anders is dan die van essence haha.  Ik vind hem super mooi en heel fijn werken.

De laatste 2 foto's heb ik iets bewerkt zodat je de kleuren beter kan zien. Op de camera zijn ze namelijk niet zo fel als in het echt. En als ik ze bewerkte leek het er meer op.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel, en wij vinden het heel leuk als je een reactie achter laat. (maakt niet uit wat erin staat)

Xxx

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kleuren!! Ik heb dat merk nog nooit gezien maar het ziet er wel leuk uit!!!

    Leuk artikel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf ook lakjes van het merk safari ik vind ze best wel goed.. xxxxxxkusjes en doedels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zijn de lakjes van safari he ik verkoop ze zelf ook voor hoeveel heb jij ze gekocht

    BeantwoordenVerwijderen