dinsdag 14 augustus 2012

Kiss Fish


Gisteren ben ik (Roos) naar Volendam geweest. We gingen er gewoon naartoe om een beetje rond te lopen ofzo Maar hebben uiteindelijk wat leuke dingetjes gedaan. Waaronder een Kiss Fish behandeling!! Veel lees plezier x


We zaten bij een restaurant en ik zat de hele tijd te twijfelen of ik het wou of niet. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Een behandeling bij Kiss Fish. Je hoeft niet te reserveren dus we konden zo naar binnen lopen.
Als eerste moesten we onze schoenen en sokken uit doen Logisch.
Daarna moesten we onze voeten wassen onder een speciale voeten douche. Dan moest je van die blauwe vuilniszakschoentjes aan. Ik weet niet precies hoe ze heten, maar ze leken een beetje op een mini vuilniszak :p
Dan liep je op die schoentjes naar de bakken. Er stonden allemaal grote bakken water, en daarnaast blokken met kussens waar je op kon zitten. 4 personen per bak. Wij gingen met zijn 3en. Ik ging zitten op dat blok en deed mijn schoentjes uit. Ik vond het dood eng, want ik ben bang voor alle kleine beestjes. En ik  durfde eigenlijk niet. Maar ik dacht: 'Ik doe het gewoon'. En deed mijn voeten erin. Het kietelde best wel erg. En er zaten heel erg veel visjes bij mijn voeten!! vergeleken de andere wel. Later werd het iets meer verdeeld gelukkig. Ik had echt de neiging om mijn voeten eruit te trekken, maar dat kon ik natuurlijk niet doen.


Na een tijdje voelde het best wel lekker. Het kietelde nog een klein beetje, maar wel op een lekkere manier.
De visjes knabbelen aan je voeten, en eten zo alle dode huidcellen van je voeten. Het voelt aan als een kriebelende massage. Het is maar wat je lekker vind. De één vind het geweldig, en de ander vind het vreselijk. Ik vond het wel lekker :).
De visjes waren trouwens Garra Rufa visjes.
Op de foto zie je mijn voeten!! Misschien is de kwaliteit niet super, maar ik had een andere camera mee !!

Iedereen kon mee kijken. Want het was een ruimte zonder ramen, aan een toeristisch straatje in Volendam.
Mijn voeten waren niet zo glad als ik had verwacht, maar wel iets gladder dan normaal. Je huid word er wel
Het was leuk om een keer te doen. En ik zou het zo nog een keer doen !!


Nog vragen op opmerkingen? Plaats dan een reactie onder aan!! Kijk bij het vorige artikel, als je niet weet hoe je een reactie moet plaatsen!! (Vorige artikel onderaan)

Hopelijk vonden jullie het leuk en wij vinden het erg leuk als je een reactie achterlaat !! x

1 opmerking:

  1. Dat lijkt me echt super om een keer te doen!!

    Leuk artikel x

    BeantwoordenVerwijderen