dinsdag 21 augustus 2012

Update ~ Roos


Het is weer zo ver. De eerste scholen zijn alweer begonnen. Ik hoef nog niet naar school. Maar maandag is het voor mij ook zo ver. De laatste tijd blog ik niet zo heel veel meer. Als je verder leest staat er waarom. Als ik weer naar school ga zal ik er nog minder aan toe komen. Door al het huiswerk enz.

Ik en Lexi hebben weer wat filmpjes gemaakt. We moeten ze nog even in elkaar zetten. Dus ik weet niet wanneer die online komen.
Ook is mijn laptop kapot, daardoor heb ik de laatste tijd heel weinig artikels geplaatst. Ik mag soms even op de computer van mijn moeder, maar ook niet altijd. Hij is nu bij de computerwinkel, en ik hoop dat ik hem snel terug krijg. Zodat ik weer nieuwe artikels kan schrijven.

Hebben jullie nog ideeen voor leuke artikels? Dan hoor ik dat graag!! Zet dat dan in je reactie, stuur een email of plaats het op twitter of facebook. Alles kan je vinden bij contact. Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? Lees een paar artikels terug. Of vraag het weer via email, twitter of facebook.

Dit was het weer, niet zo heel lang maar toch even snel een artikel. Ik hoop dat ik snel weer kan bloggen. En als school weer is begonnen, probeer ik ook zoveel mogelijk te bloggen. Al gaat dat niet heel vaak lukken.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten