zaterdag 25 augustus 2012

FOTD ~ Roos


Eindelijk weer een artikel, jullie hebben al kunnen lezen dat ik minder ga en kan schrijven, maar ik doe mijn best. Dus vandaag voor het eerst een  FOTD. Ook wel Face Of The Day. Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn, want het licht werkte niet erg mee.In dit artikel laat ik alleen zien wat ik heb gebruikt voor de ogen en lippen. Niet de foundation en alles.
Ook laat ik niet zien hoe ik de look heb gemaakt. Wil je dat wel graag weten, laat dat dan even weten. Dan maken we er een fimpje van. 


Op de aller eerste foto zie je de look helemaal, en het best. Op deze foto zie je hem iets minder, maar toch wel een beetje. Het is een beetje een Natural look, en ik heb ook alleen maar Bruin/goude tinten gebruikt. 



Op de ogen heb ik oogschaduw van het ELF pallette gebruikt. (En ook de kwasten van ELF)
De eyeliner is van Luminelle van Yves Rocher. Deze heb ik al best lang, en hij doet het nog steeds prima.
Op de waterlijn heb ik een oogpotlood van Miss Sporty gebruikt. Deze heb ik net nieuw, dus hij moest nog een beetje inkomen, maar hij doet het best goed. Ook een lekker budget product !!!
En op mijn wimpers heb ik de Scandaleyes mascara van Rimmel Londen. Hier kan je een review over lezen op de site.


Dit is niet een hele duidelijke foto, maar hier heb ik op mijn lippen een lipgloss van Rimmel London. De Volume Booster. Dit is een beetje perzikroze kleur. Ik weet niet of dat een bestaande kleur is, maar ik vind het daar op lijken :). Deze lipgloss maakt je lippen wat voller, en is niet super opvallend. Past goed bij een Natural look. 


Alle producten die ik heb gebruikt. 
Je ziet wat dingen op de achtergrond liggen, sorry daarvoor. Maar die kon ik er niet afsnijden. Helaas.

Dit was het dan alweer. Mijn FOTD. Hopelijk vonden jullie het leuk. En hier zullen er vast wel meer van komen. Heb je nog vragen of opmerkingen plaats dan even een reactie. 

Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? Klik dan hier en kijk onderaan het artikel. Daar staat het  uitgelegd.

Alvast bedankt x


1 opmerking:

  1. Wow, het is niet zo'n hele heftige look, en daarom vind ik hem juist wel leuk. Echt super mooie look !!! x

    BeantwoordenVerwijderen