woensdag 5 september 2012

Shoplog ♥


Hallooo, het is al weer even geleden dat ik een artikel heb geplaatst. Maar als je de vorige artikels terug leest, staat daar waarom. Maar ik ben weer wezen shoppen. Ik ben weer eens naar Leiden geweest en ging eigenlijk voor een winterjas, en tijdelijke gympen. (Voor bij mijn Vans)
Ik ging dus voor een winterjas en schoenen. Maar ik kwam nog een paar dingetjes tegen. Niet super veel ofzo, maar wel wat.


Als eerste dan de winterjas, waar het allemaal om ging. Hij komt van de Sting en is donkerbruin. Hij is van April Evil. Dat staat ook in de binnenkant. En het logo staat ook op de voorkant. Alleen dat valt niet echt op.
Het is een super warme jas, en bestaat voor 90% uit Dons, en 10% uit veren. Hij is dus ook super zacht.
Ik vind hem super leuk, en heb zin om het te dragen ;) Op het plaatje zit hij er natuurlijk minder leuk uit. Maar als je hem aan hebt is hij leuker.



Dan de schoenen. Het zijn hele simpele bruine schoenen, met een soort wit bontje. Ik weet eigenlijk niet precies hoe je het noemt... Dat witte bontje (?) kan je op een paar verschillende manieren dragen. Op de foto laat ik er 2 zien, maar er zijn er natuurlijk nog meer. Ze zijn denk best wel warm. Maar voor erbij zijn ze prima.


Dan heb ik nog een spijkerblouse. Ik vind spijkerbloesjes echt super leuk. En ik wou er al een tijdje een. En toen ik hem zag hangen, wou ik hem meteen passen. Hij komt van de coolcat en er komt zeker wel een keer een Outfit Of The Day van. Ik ben er echt heel blij mee. Alleen er zit een witte rand bij de kraag, dat vind ik iets m inder, maar ik doe daar meestal mijn haar overheen... !!



En als laatste 2 hempjes. Ook van de coolcat. Deze zijn voor bij de spijkerblouse, zodat ik er wat onder kan doen en hem open kan laten. Aan de bovenkant zitten glittertjes, en dat maken de hempjes net iets leuker. Ik wou ze expres in felle kleuren. De roze is echt heel erg fel, en de paarse past goed bij de randjes die op de spijkerblouse zitten. (Die vallen alleen niet heel erg op :p)

Dit was het dan weer. Hopelijk vonden jullie het leuk. Ik ben in ieder geval heel blij met alle aankoopjes.
Heb je nog vragen of opmerkingen laat dan een reactie achter!! Dat zou ik erg leuk vinden.

xRoos

5 opmerkingen: