woensdag 17 oktober 2012

Mini Shoplogg ♥


Met school met ik naar Leiden geweest voor geschiedenis. boringg Maar in de pauze mochten we gewoon in de stad lopen, dat werd dus shoppeennnn. Helaas hadden we niet heel veel tijd, en heb ik ook niet heel veel leuke dingen gezien, maar ik heb toch iets gekocht. Ook ben ik later nog een keer naar de stad geweest. Daar heb ik ook een paar dingetjes gekocht. Het is niet zo veel, maar hopelijk vinden jullie deze, soort van Collective Haul, toch leuk! x


Als eerste heb ik een ring gekocht. Deze heb ik samen met een vriendin gekocht voor een schoolfeest. Ik vond hem echt super cute. Het is een best wel grote ring, en ik heb ook best wel kleine handen, dus bij mij bedekt hij 3 vingers. Hij zit nog een beetje wijd, maar dat is altijd nog op te lossen met wol of iets.
Deze heb ik gekocht toen we met school naar Leiden gingen, bij de Claires.





Dan heb ik ook nog een trui gekocht. Het is zo'n wijde trui. Ik vind dat soort truien echt super leuk, en wou er zelf ook heel graag één. Hij kriebelt soms wel een beetje, maar voor de rest zit hij wel lekker. Op de begin foto kan je al zien, hoe die staat als je hem aan hebt, onderin zal ik de foto nog een keer zetten.
Ik heb de 1e 2 foto's op 2 verschillende manieren gemaakt, om het beter te laten zien. Op de laatste foto zie je de stof nog van dichtbij.





Als laatste heb ik een broek gekocht. Het is een skinny jeans, en hij zit super lekker. Hij komt van de sting. Die broeken zitten echt super fijn, en ze hebben een ook kleine maten, waardoor de broeken voor mij niet te wijd zijn.

Op deze laatste foto, zie je het kleding nog even als ik het aan heb. Deze foto is niet heel duidelijk, maar hier komt nog wel een keer een Outfit Of The Day over. (sorry voor de rommel op de achtergrond)


Hopelijk vonden jullie het leuk, en ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

xx Roos





2 opmerkingen:

  1. Wauww ik ben echt dol op ringen met strikken, en die trui vind ik ook echt te gek!! (broek ook hoor!) Leuke aankoopjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    leuk dat jullie op mijn site zijn geweest
    kijk ook een op beautyworlds.webnode.nl

    groetjes
    lisa

    BeantwoordenVerwijderen