vrijdag 19 oktober 2012

FOTD '2 ~ Roos


Vandaag weer een Face Of The Day. Met felle lippen, en de ogen wat simpel. Ik draag dit nooit naar school, maar bijvoorbeeld wel naar een feestje of gewoon als ik vakantie/weekend heb, en ik heb er zin in! :p Hopelijk vinden jullie het leuk x




Op deze foto's, zie je de look in zijn geheel. Helemaal dus. De lippen vallen hierbij het meest op.



Op de ogen heb ik een lijntje getrokken met eyeliner. Ik heb die van Luminelle van Yves Rocher gebruikt. Deze heb je volgens mij wel eerder een keer voorbij zien komen. Op de wimpers heb ik mijn favoriete mascara Scandle Eyes van Rimmel London gebruikt. Deze vind ik echt super fijn. De ogen heb ik simpel gehouden, om de lippen eruit te laten springen. Op de waterlijn heb ik ook nog een oogpotlood van Miss Sporty aangebracht. Deze brengt makkelijk aan, alleen loopt best wel snel uit. Maar heel budgetproof.


Op de lippen heb ik 3 producten gebruikt. Als eerst een lippotlood van Luminelle van Yves Rocher, in een fuchsia kleur (nummer 88259 ?). Hiermee heb ik een lijntje op de lippen gemaakt. Daarna heb ik een lippenstift van Paris Memories gebruikt, in ongeveer dezelfde kleur (nummer 217). Dit is een best wel felle kleur, en hij brengt makkelijk aan. Als laatste heb ik een lipgloss van NYC gebruikt, (nummer ?). Dit is echt een super mooie lipgloss, goed gepigmenteerd, en brengt makkelijk aan. De smaak is opzich ook wel lekker.  Deze is te koop in de meeste kruitvat filialen.


Als laatste heb ik nog een blush van Max gebruikt. De kleur vind ik heel mooi, hij is niet heel erg gepigmenteerd, maar dat hoeft van mij ook niet, anders word hij waarschijnlijk iets te fel.
De foundation en poeder en concealer enz. zet ik er niet bij, want dat is gewoon basis, en daar komt nog een keer een filmpje van.


Hier nog alle producten die ik heb gebruikt:

  • Mascara, Scandle Eyes van Rimmel London
  • Eyeliner, Luminelle Yves Rocher
  • Lippotlood, Luminelle Yves Rocher
  • Lipstick, Paris Memories nr. 217
  • Lipgloss, NYC
  • Blush, Max
  • Oogpotlood, Miss Sporty


Dit was het dan weer, hopelijk vonden jullie het leuk, en ik zou het erg leuk vinden als je hieronder een reactie achterlaat. Willen jullie nog een review van een product, zet dat dan ook even in je reactie.

xxRoos

2 opmerkingen: