zaterdag 20 oktober 2012

Mijn Dagelijkse Haarstijlen


In dit artikel laat ik mijn dagelijkse haarstijlen zien. Ik heb niet heel veel soorten haarstijlen. Die ik vaak draag dan. En ze zijn ook best simpel, maar hopelijk vinden jullie het toch wel leuk. Ik draag natuurlijk ook andere dingen, maar deze draag ik het meest.


Het allermeeste draag ik mijn haar, gewoon simpel los. Dit kost niet veel tijd, is makkelijk, is ook weer makkelijk goed te doen (als je bijv. net door de regen hebt gefietst), en er kan ook niet veel uitzakken. Het is ook lekker. 's ochtend heb ik nooit heel veel tijd voor mijn haar, omdat ik natuurlijk naar school moet. Dus dan is los haar het makkelijkst.


Als ik wel wat meer tijd heb, doe ik meestal wel iets in me haar. Zoals bijvoorveeld een plukje opzij. Dit is voor mij best wel lastig te maken, omdat ik mijn pony nog heb. Die nu zo lang is dat het een lok is geworden. Deze valt er vaak uit, dus moet ik het helemaal precies doen, zodat het goed blijft zitten. Aan het eind van de dag is het helaas wel vaak uitgezakt.


Ook draag ik vaak een plukje naar achter. Dit is vaak mijn pony/lok. Dan wil ik gewoon even niks in mijn gezicht, dus doe ik het naar achter. Ik vind het echt super lekker zitten, dan heb ik ook geen lok die ik soms naar achter moet doen. (vooral als ik net heb gedoucht is hij vaak glad en valt dus de hele tijd voor mijn ogen -_-) Maar aan het einde van de dak, zijn er vaak wel kleine plukjes uitgevallen, en is het helemaal uitgezakt.
Op de foto hierboven kijk ik echt heel eng, maar ik moest naar de camera kijken EN de bovenkant van me hoofd laten zien. Dus beetje rare foto...



Als laatste draag ik ook wel eens, heel simpel een staart. Dan zit er gewoon even helemaal geen haar in de weg. Dit draag ik vooral als ik ga sporten, maar ook gewoon naar school. Helaas vallen er langzamerhand wel plukjes uit (me pony/lok) Maar heel raar staat dat ook weer niet.

Dit was het dan alweer, het zijn niet heel veel haarstijlen, maar wel die, die ik het meeste draag.
Sorry voor mijn pluizige haar, maar ik wou gewoon dit artikel maken.
Hopelijk vonden jullie het leuk, en ik zou het erg leuk vinden als je een reactie hieronder achterlaat.
(URL hoef je niet in te vullen, kan natuurlijk wel, alleen als je een eigen site/blog hebt)

xxRoos

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik draag het meestal ook gewoon simpel, al heb ik wel wat korter haar! :) x Steph

    BeantwoordenVerwijderen