zondag 4 november 2012

Tag ~ Hoe fake ben je?


Laatst keek ik wat filmpjes op youtube en kwam ik een hele leuke tag tegen, die ik ook wel wou doen. Maar dan niet in filmpjesvorm, maar gewoon in een blogpost. De tag: Hoe fake ben jij? Ben je een echte nature, of toch een barbie? Hopelijk vinden jullie het leuk, en veel leesplezier :)


1. Heb je ooit chirurgie ondergaan?
Nee. Ik ben daar nog veel te jong voor, en ik wil het denk ik ook nooit. Ik heb een hekel aan operaties, en ik vind het gewoon heel nep :)

2. Gebruik je valse wimpers?
Nee. Ik vind het wel leuk voor feestjes, en ik heb ze ook wel liggen. Maar ik heb ze nog nooit gebruikt! Haha. Ik gebruik wel mascara, maar dat word niet bedoeld met vals wimpers.

3. Draag je extensions?
Nee, maar ik zou ze wel graag willen. Niet om mijn haar langer te maken, maar om het wat voller te maken. Ik heb best wel dun haar, en ik wil wel eens wat dikker/meer haar. Maar mijn haar heeft dus allerlei verschillende kleuren blond (en bruin). En dan is het dus heel moeilijk om bij je haar passende extensions te vinden.

4. Gebruik je iedere dag make-up?
Ja. Ik draag elke dag make-up. Ik heb wel eens van die make-up loze dagen, maar dat is dan in het weekend of in de vakantie. Als ik niet naar buiten ga dus! Zonder make-up zie ik er heel ziek uit, en ik voel me ook gewoon frisser op één of andere manier, als ik make-up op heb. Dus ik gebruik het niet elke dag, maar wel bijna elke dag. Het komt niet heel vaak voor dat ik geen make-up draag.

5.  Kun je zonder make-up?
Ehm... Nee! Ik kan echt niet zonder make-up. Zoals ik bij de vorige vraag al zei: als ik geen make-up draag zie ik er heel ziek uit. Ik vind het ook gewoon leuk om make-up op te doen. Soms denk ik wel eens, ik zou sommige mensen wel eens zonder make-up willen zien. Vooral de mensen die echt gewoon Te veel dragen!! Maar zelf zou ik liever niet de deur uitgaan zonder make-up.

6. Draag je nepnagels?
Nee. Ik heb wel een paar setjes liggen, maar die gebruik ik alleen voor feestjes. Meestal als ik schoolfeesten heb. Of gewoon als we het een keer met vriendinnen gaan doen. Ik draag ze meestal niet overdag/op school, behalve als ik een dag van te voren de nepnagels heb op gedaan voor een feestje. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar ik ben nogal een kluns, dus er lagen er voor het feest al een paar af !! Tip: als je ze alleen voor een feestje wilt, doe ze niet een dag van de voren op :p

7. Verf je je haar?
Nee, maar ik wil het wel. Ik zou wel ombre haar willen hebben. Dat het dus van de ene kleur in de andere overloopt. Alleen dat is best moeilijk, want ik heb meerdere kleuren in mijn haar, dus dan zou ik ook de boven kant in 1 kleur moeten verfen, maar dat vind ik zo zonde... Haha 

8. Ga je onder de zonnebank?
Nee! Ten eerste is het heel slecht voor je, en ten tweede vind ik mezelf nog te jong. Ik word al heel snel bruin van me zelf, dus als het een hele zonninge zomer is word ik best wel bruin, en houd ik in de winter ook nog een beetje een kleurtje. Dus een zonnebank heb ik niet eens nodig! Ook kan het heel lelijk staan! Je kent het wel, van die mensen die een soort oranje/bruin zijn. Ik vind dat gewoon lelijk...

9. Gebruik je zelf bruiner?
Nee... Ik heb net als gezegd dat ik van mezelf al heel snel bruin word en het dus niet nodig heb. Als ik zelf niet zo snel bruin zou worden zou ik het misschien wel af en toe gebruiken. Maar ja, ik heb het gelukkig niet nodig.

10. Heb je Tattoos?
Nee, ik vind mezelf nog te jong, en ben anders bang dat ik er later spijt van ga krijgen. Ik zie wel eens van die hele mooie tattoos, maar ik ben als de dood voor prikken en naalden, dus een tattoo laten zetten word niks...

11. Heb je piercings?
Nee. Geen piercings niks.

En dit was het dan weer. Volgens mij ben ik niet heel fake, want de meeste vragen zij met nee beantwoord!
Jullie mogen deze tag gerust over nemen! Hopelijk vonden jullie het leuk, en laat hieronder je reactie achter !

xx Roos


1 opmerking: