zondag 4 november 2012

NOTD ~ Roos


Halloo allemaal, vandaag weer een Nail Of The Day.  Maar deze keer zie je er ook meteen bij hoe je het maakt!! Het zijn glitternagels, en hopelijk vinden jullie het leuk. Veel leesplezier.
Ik heb dus glitternagels gemaakt. Het is heel simpel, maar kost wel wat tijd. (vooral als je ook alle potjes moest schoonmaken -__-).

Wat heb je nodig:
  • Basecoat
  • Gewoon een nagellakje
  • Topcoat
  • Glitters
  • Sateprikker
  • en een klein bakje

Als eerst breng je een basecoat aan. Ik gebruik die van Yves Rocher.
Ondertussen als de basecoat droogt maken we de glitters vast klaar. Je kiest 1 of 2 of meer kleuren glitters. Deze kan je kopen bij knutselwinkels, of bijvoorbeeld de Hema of de Action.


Ik heb gekozen voor lila paars/roze en zilver. Van allebei de kleuren doe je een beetje in het bakje. Niet te veel, maar het ligt eraan hoeveel nagels je doet. Ik zelf doe niet al mijn nagels, maar om en om.

Dan roer je met het saté stokje door de glitters heen, zodat de kleuren mengen. Als je dat heb gedaan veeg je met het satéstokje alle glitters naar dezelfde kant zodat je een hoopje krijgt.
Als je dat hebt gedaan doe je topcoat op 1 vinger, en duw je die vinger zo snel mogelijk in de glitters. Het zal er een beetje omheen zitten, maar dat veeg je later wel weg. Dan komt het er zo uit te zien: 



Dit doe je bij al je vingers (waar je glitters op wilt). De overige nagels lak je gewoon in een kleurtje.
je kan ook een kleurtje onder je glitters doen. In plaats van topcoat. Dit maakt niet zoveel uit. 


Als laatste ga je met je topcoat nog een keer over de glitters heen. Dit kan je doen met een oude/goedkope topcoat, of je doet het gewoon met een normale.Ik gebruik de topcoat van de Hema. Dan veeg je gewoon je nagellak kwastje af aan een keukenrolpapiertje (of wat anders). Nu laat je het even drogen, en je nagels zijn klaar. Je kan er altijd nog een laagje overheen doen, maar dat moet je zelf weten.
En dan ziet het er zo uit:





Hopelijk vonden jullie deze NOTD/DIY leuk. En laat hieronder een reactie achter. 


xxRoos



6 opmerkingen:

  1. geen opmerking
    ik volg je al jaren op twitter jullie zijn te gek
    ik heb een vraag kan je filmpjes plaatsen want dat vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We maken de laatste tijd nog geel weinig filmpjes, maar we hebben er nog wel een paar die in elkaar gezet moeten worden!! Ik zal aan Lexi vragen of ze die even wil sturen

      xRoos

      Verwijderen
  2. jemagheuswelmenaamwetenhaha5 november 2012 om 11:38

    waarom antwoorden jullie niet de vraag van lissanne
    vind ik niet leuk ik ga deze site nooit meer bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! Ga ik ook een keer doen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUUPER LEUKE NAGELS! heel leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen