maandag 5 november 2012

Nieuw begin


Halloo allemaal, vandaag even een heel ander bericht. We willen graag helemaal opnieuw beginnen. Maar wel nog op deze site, wel laten de oude berichten ook nog wel staan. Maar dat waren vooral heel veel dingen van internet geplukt enzo. Ook de filmpjes waren helemaal niks. Die filmpje is ook al een hele tijd geleden, en we zijn best veranderd. Er wordt voortaan ook vaker een blogpost online gezet. En er worden minder filmpjes gemaakt. Dit komt omdat we niet meer bij elkaar in de klas zitten. Voortaan zetten we gewoon echt berichten neer die helemaal van onszelf zijn.
We hebben het heel erg druk met school. Deze week heb ik bijvoorbeeld al 7 toetsen, en dus weinig tijd voor het bloggen. Ik doe mijn best. Maar ik ga voortaan niet meer dingen van internet pikken enz. Plaatjes kan natuurlijk wel, maar geen hele artikelen!!
Dus gewoon een soort nieuwe start.
Hebben jullie nog een leuk idee voor een artikel? Dan zouden wij dat graag willen horen, want dan hebben we meer ideeen, en komen er dus meer artikels online. Ook heb ik in mijn review bakje nog heel veel testers van BB creams liggen. Hebben jullie nog een BB cream waar jullie een review van willen? Zeg dat dan ook even!!


Hopelijk vinden jullie dit een goed idee!!

xx Roos (en Lexi)

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik vond jullie site al leuk, en het maakte me echt niet uit dat je het van internet afhaalde. Maar nu wordt het alleen nog maar leuker :) x

    BeantwoordenVerwijderen