dinsdag 10 juli 2012

Actie's

Nieuw, voortaan plaatsen we ook leuke actie's van bijvoorbeeld de kruitvat, trekpleiser etc.
En vandaag is Kruitvat aan de beurt. We kregen de folder binnen, en ik sloeg hem in 1 keer open op de goede bladzijde. Heel veel make-up. 2 voor....


Kruitvat is deze week goed bezig, en heeft best wel wat aanbiedingen. Deze keer vooral lipproducten en nagellak. Ik zal alle aanbiedingen nog even wat beter laten zien, maar ik ga er niet heel veel informatie bij geven. Alleen onderaan dit artikel kan je alles nog even terug vinden. 






Sorry voor de rode cirkels die om sommige dingen heenstaan, ik wil wat producten van NYC uitproberen. En omdat ze in de aanbieding zijn moet ik ze niet vergeten!!

Aanbiedingen:
  • Catrice lipgloss/lipstick - 2 voor €6,00
  • Gosh Lipgloss/Lipstick/Lipmarker - 2 voor €10,00
  • NYC Lipgloss - 2 voor €3,00 
  • Essence lipgloss/lipstick - 2 voor €3,00
  • Essence nagellak - 2 voor €2.00
  • NYC nagellak - 2 voor €3.00
  • Catrice nagellak - 2 voor €4.00
  • Maybelline nagellak - 2 voor €8.00
  • L'OrĂ©al - 2 voor €10,00
  • Gosh nagellak - 2 voor €10,00
  • Max Factor Lipfinity - 2 voor €20,00
  • Rimmel Lipproducten - 2 voor €10,00
  • Maybelline lipstick Superstay 24h/ Superstay liptint 10h - 2 voor €16,00
Hopelijk hebben jullie er wat aan, en hebben jullie nog vragen of opmerkingen stel/plaats die dan bij de comments !! x








Geen opmerkingen:

Een reactie posten