woensdag 11 juli 2012

Review Max



Laatst ben ik naar de action geweest, en kwam ik erachter dat action ook make-up had. Genaamd: MAX. Ik had er ook al een paar producten van in me stash liggen, maar ik heb eigenlijk nooit geweten dat die van de action kwamen... Voor jullie heb ik wat van die producten uit getest, maar wel van de nieuwe. Want ik weet niet hoe oud die andere producten zijn, en of ze nog wel goed zijn. Deze review gaat over deze 3 producten:





Als eerste de Max Lipgloss. Ik vind het een super
goede lipgloss, en al helemaal voor het geld. De prijs weet ik niet meer, maar ik weet wel dat hij heel erg goedkoop was. Tussen de €1,00 en €2,00 in. Hij geeft een super mooie kleur af. En hij geeft ook veel kleur af, niet zo'n klein doorzichtig laagje, zoals de meeste budget lipglossjes hebben. Deze geeft echt een felle rode kleur af. Dit is zeker een aanrader. Het leuke aan deze lipgloss is, als je hem open doet zit er een lichtje in de dop. En aan de zijkant zit een klein spiegeltje. Je kan hem dus overal op doen, waar je ook bent. 




Voor is zonder lipgloss, en na is met lipgloss. Sorry van de zwarte streep, maar de lippen konden er niet helemaal op, of hij moest heel raar uitgerekt worden.  Dit zul je nog wel vaker zien.











Daarna de Max Eyeliner. Deze vind ik heel erg tegenvallen. Ik wist niet wat ik moest verwachten van Action make-up, maar ik had hier toch wel iets beters van verwacht. Als je hem opdoet lijkt het net alsof het er een klein beetje met een sponsje is afgedept. En ik had het op gedaan, moest even iets pakken, en toen was de kleur al gelijk veel lichter. Ik maakte eerst een foto, en deed er daarna een tweede laag op, toen zag het er al gelijk iets beter uit, maar bij me binnenste ooghoek zag het er nog steeds een beetje afgedept uit. Maar dat kan je op de foto's helaas niet zien. Als je het er iets langer op laat zitten, gaan er ook kleine stukjes uit, en ziet het er niet zo heel mooi meer uit. Maar ik denk dat het met Oogschaduw basis wel beter blijft zitten. 
Deze eyeliner is geen aanrader, ook al is hij super goedkoop, ik zou hem niet nog een keer kopen. 
In een potje zit 6,5 ml. Dus ik kan er nog wel even mee doen. Het kan zijn dat ik een fabrieksfoutje heb, maar ik ben bang van niet. 









De foto's zijn niet zo heel duidelijk, maar je ziet wel het verschil per laag. 











Als laatste de MAX Lips & Eyes, dat is dus 2 in 1. Het is een lip- en oogpotlood. Als lippotlood geeft hij een mooie kleur af, maar wel erg licht. Hij is te dik om als dun randje om je lip alleen te doen, dus je moet wel meteen je hele lip er mee inkleuren. Als je houd van niet al te felle, zacht roze lippen. Is deze wel goed. Want er komt niet zoveel kleur vanaf. Als oogpotlood vind ik hem niet zo goed. Er komt bijna geen kleur vanaf. Je zou hem kunnen gebruiken als je naar school gaat, en niet een opvallende ooglook wil. Maar voor de rest vind ik hem niet goed. Niet goed gepigmenteerd, en je kan er ook geen dun lijntje mee trekken. Je hebt wel van die dikke oogpotloden, maar daar kan je opzich wel een mooi  lijntje mee trekken. Maar met deze kan dat dus helemaal niet.
Aan de onderkant van het potlood, kan je draaien zodat de punt omhoog gaat. Ook deze was weer heel goedkoop. Je kan hem opzich wel kopen, op je lippen is hij wel mooi, maar zeker niet als oogpotlood, en ook niet als je van knal/felle lippen houd. Het is niet echt een aanrader, maar hij kan wel mooi zijn.


Bij de ogen kun je zien dat er echt bijna geen kleur vanaf komt. Op de foto ziet het er iets anders uit dat in het echt. Maar er is niet veel verschil.

Bij de lippen kun je zien dat er niet zo heel veel verschil in zit. Op de 2e foto zit een licht roze tintje, maar dat is het.












Sorry dat er zulke grote stukken tussen de producten zitten. Dat kan ik niet weghalen, dat komt door de foto's die erin staan. Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie er wat aan.
Hebben jullie nog vragen, tips of opmerkingen, plaats ze bij de comments (opmerkingen) 
Bedankt voor het lezen x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten