zaterdag 14 juli 2012

New schoolstuff - Roos


Ik ben laatst naar haarlem geweest. Want eindelijk is het vakantie. Even geen school meer, alles rustig aan doen, en niet leren :). Maar er moet wel een beetje aan school worden gedacht, want je hebt nieuwe schoolspullen nodig voor volgend jaar. Een aantal dingen had ik al van vorig jaar, en kan ik dit jaar nog wel een keer gebruiken.

Als eerste heb ik een nieuwe agenda. Die heb je natuurlijk elk jaar weer opnieuw nodig. 
Ik kijk bij agenda's niet alleen naar de buitenkant, maar ook vooral naar de binnenkant. Zodat je wat te doen hebt in de les !!! Wel goed opletten hoor :p Maar ik vind het altijd leuk om me agenda te versieren enzo.
Dit keer heb ik de agenda van de Cosmo girl. Er staan veel leuke dingen in om je te vermaken in de les. En daar houd ik wel van.




En een paar random bladzijdes van de binnenkant.

 


Ook heb ik natuurlijk nieuw kaftpapier gekocht, want dat is ook elk jaar nodig.
 (Tenzij je rekbaar kaftpapier hebt)



Ze lijken allebei wel op elkaar, want dat vind ik altijd wel leuk. Maar ze zijn ook weer niet precies hetzelfde. 
De print vind ik echt super leuk, want er staat gewoon echt van alles op, ook in verschillende felle kleurtjes.
Het kaftpapier is van O'neill 

Mijn etui heb ik nog van vorig jaar, want ik vind het wel een fleurige etui, en hij is ook lekker groot zodat er veel in past. Want ik heb altijd nogal veel in me etui zitten. En dan zit zelfs deze etui bomvol.


Hij heeft 2 vakken, een groot en een wat kleiner vak. Ik vind het een leuke etui, en super handig
Verder heb ik allemaal dingen die niet echt boeien, zoals pennen, stiften, markers, gummen etc.
Een nieuwe school tas moet ik nog kopen, want die van vorig jaar vind ik echt heel lelijk, en daar zitten ook heel wat gaten in!! 
Als ik een nieuwe tas heb, zal ik hem snel op de site zetten, in een heel klein artikel.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel. En allemaal een fijne vakantie toegewenst.

Hebben jullie nog vragen of opmerkingen, plaats ze bij de comments/opmerkingen x

2 opmerkingen:

  1. Heey een vraagje... Waar kun je dat o´neill women kaftpapier kopen?? Ik heb al online gekeken maar het was niet leverbaar..
    xx Ikuuh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar heb je die etui gekocht?
    en hoe duur was de etui? ik heb het nodig voor school en ik heb meestal veel dingen in mijn etui zitten

    BeantwoordenVerwijderen