vrijdag 13 juli 2012

Sabon Failliet


Helaas, de zeepwinkelketen Sabon is failliet. Mijn moeder is echt fan van die winkel, en koopt daar altijd leuke spullen. Ons huis ruikt er ook altijd naar, en ik vind het echt super lekker. En het is ook nog is goed spul. Ik zelf heb er ook 2 dingen van, een bodylotion en een handcrème. Ze werken super goed en hebben een sterke geur. Mijn moeder heeft ook heel wat dingen, met veel lekkere geuren. Daar gaat het ook om bij de sabonpoducten, de geur. Ze hebben heel veel soorten en aparte geuren. De prijzen van de producten zijn niet bepaald goedkoop. Dat is het enige nadeel Vind ik. Hier en daar zijn er ook wat producten die het niet heel erg goed doen, maar voor de rest vond ik het een best goed merk.


Sabon had 30 eigen winkels en verkocht ook nog vanuit V&D filialen.
Ook heb ik gehoord dat Sabon een doorstart gaat maken, maar wat dat precies in houd, en of dat echt door gaat, weet ik niet precies.
Nog vragen of opmerkingen? Plaats ze bij de comments (opmerkingen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten