zondag 15 juli 2012

Perfect Match

Je hoort heel vaak bij make up, wat voor kleuren er bij jou huid passen. Maar dat is ook zo met Nagellak. Ik zelf draag vaak nagellak en vond dit erg leuk om te weten, dus wou ik het ook aan jullie laten weten.  Ik heb dit uit mijn school agenda van de cosmo girl, dus als je die niet hebt, kan je dit lezen. Hopelijk hebben jullie er wat aan !!!

Lichte huid:  Nagellakjes met een bessenrode ondertoon staan jou helemaal geweldig. Vooral al die mysterieuze vampy kleuren!! 
Perfect color match: Diep paars, Zacht rood, Framboos

Licht getinte huid: Ga voor subtiele tinten met roze of blauwe ondertoon. Ook stoere metallic lakjes staan je super goed. 
Perfect color match: Azuurblauw, fuchsia, oranje

Olijfkleurige huid: Lichte tinten met een blauwe ondertoon laten je huidskleur goed uitkomen. Goudtinten kun je beter laten staan.
Perfect color match: Beige, licht roze, mintgroen

Donkere huid: Donkere nagellak geeft diepte aan je huid. Ook contrasterende kleuren maken zoals: neon en pastel maken je nagels super opvallend.
Perfect color match: Geel, zwart, donkergroen

Hopelijk hebben jullie er wat aan, en  ik zeg het nog 1 keer, dit komt allemaal uit de cosmogirl agenda. 

Hebben jullie nog vragen of opmerkingen, plaats die bij de comments/opmerkingen



2 opmerkingen:

  1. Super handig!! Ik draag niet zo heel vaak nagellak, maar wil het wel vaker gaan dragen. Nu weet ik meteen wat voor kleuren er mooi bij mijn huid passen!! Maar kunnen er ook nog andere kleuren? Of alleen die?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan gewoon alle kleuren die je wil dragen, maar de kleuren die hier zijn aangegeven, staan gewoon heel leuk bij jou huid !!! x

      Verwijderen